16 aylık benimki ama 🤪 aynı durumdayım
Çalışıyorum babaannemiz çok şikayetçi 😆 ağzını kilitliydi açmıyor diyo. Akşam eşimle biz yemek yerken özenerek yiyor,umursamaz gibi yapıyorum brokoli falan yaptıysam önü ne koyuyorum zorlamıyorum baka baka oynaya oynaya yiyo