Kızım yemek yemeyi sevmiyor. Kahvaltı zaten sıfır. Küçükken bilmezdi bulamaç yapardım iyi kötü yerdi. Şimdi sıfır. Bazen tek bir öğün yediği oluyor hatta. Ama dün hiç birşey yemedi bugünde öyle. Herşeye vuruyor. Bende bugün vermedim meme ağladı çok. Sizce keseyim mi. Küçük mü daha. Kesilince yermi sizce. Yaşayan anneler yardımcı olun ne olur. Yemeyen çocuk kadar zor birşey yoktur. 7 kilo 800 grm. Kim görse diyo gelişmemiş