Insan tecrubesini paylasmak, birine yardim etmek istiyor. Ama bazen heyecanlanip ayari kacirabiliyoruz. Burada alerji konusunda bazen cok tehlikeli cumleler duyuyorum. Ornegin suphesi olan bir annemize; “sut alerji ise et yemeyeceksin, kan ilaci icmeyeceksin” seklinde bir cumle gordum. Art niyet yok elbette ama karsi taraf zaten yolun basinda ve bilgi sahibi degil, heyecanli ise yanlis yonlendirebiliriz. Her bebek ve her alerji oykusu farkli olabilir evet sut alerjisinde capraz reaksiyon sebebi ile et de dusunulebilir ama bu herkeste boyle degildir. Hele ki emziren bir anne ise et yumurta vb. Besinler cok kiymetlidir. Ve benim verdigim yanlis bir bilgi ile bu besinden mahrum kalack ise cok cok uzulurum. Dolayisiyla bilgimizi “ biz de surec bu sekilde ilerledi bana doktorum bunu dedi ama sizin farklidir yine de doktorunuza danisin” seklinde paylasabiliriz. Şunu kes bunu kes demeyelim. Bu alerji konusunda, diyet konusunda cok hassasim. Cunku yasamayan bilemez. Diyet yapmak anne icin zor. Ne yiyecegim diye dusunurken evladima nasil sut verecem diye dusunurken bi de buradaki yanlis bir bilgi ile tedirginligini artirmayalim. Alerjiden suphelenen annelerimizde muhakkak bi COCUK ALERJI hekimine gorunsun. Buradan veya kendi yakinlarindan duydugu bir bilgi ile besin kesmesin. Icimde kalmisti cok rahatsizlik duymustum paylasmak istedim. Sevgiler ❣