Zelzele bizde 2 buçuk aylıktı alerji dediler şuan 1 yaş 15 gün civarı. Bende asla bıraktırmam, hiç bişey yoksa sütüm var diyordum. Ama en son sadece balığa düştük. Sabah kahvaltısında bile balık yemekten öğkk geldi 10 aydır diyetteyiz 3 aydır sırf balık ondan öncede sırf patatesti. Bunlar sorunda değil aslında dayanıyordum tuhaf şu ki alışmışımda o yeme düzenine şimdi diyeti bozmuş olmama rağmen hiç bişey yemek gelmiyo aklıma. Beni yoran 15 günlükten beri bitmek tükenmek bilmeyen ağlaması, kaşıntısı, ve uykusuzluğu. İnanırmısın bu sabah 8:52 de uyudu. Yani geceyi düşün tüm geceyi ve sabahı ettik. Şuan hala uyutmaya çalışıyorum. Yani bu bir gün iki gün falan değil. Doğduğundan beri e sabır bitti bende. Herşeyle mücadele bi de açlıkla mücadele midem bulanıyo ve artık balık yemek istemiyorum. Çok kg verdim gören herkes sadece ahhh yazık diyo bana acıyan gözlerden sıkıldım. Eğer yükümü alacak 1 kişi olsaydı yanımda bıraktırmazdım. Yani bilmiyorum umarım anlatabilmişimdir derdimi. Kendimi suçlu hissetmek istemiyorum 😔