Merhaba anneler lütfen cevap verin kızım 30 aylık tuvalet eğitimine başladık bugün 3.gün dün bir kaç kere lazımlığa çiş yaptırabildim ama altına yapmaktan ve lazımlığa veya klozete çişini yapmaktan aşırı korkuyor bugün saat 9dan bu saat oldu hala çişini yapmadı bu kadar saat yapmaması normal mi çok endişeleniyorum bu durumdan lütfen yardımcı olun