[silindi] bizde 3ay 2 günlüğüz iki oğlumunda beslenmesi ayrı biri maximum 90 içerken diğeri bazen 150 içiyor ama her daim değil bazen 60 içiyor bazen 30 😂 keyifciler kafalarına göre takılıyorlar, bu sıra emziğe taktılar kafayı gündüz emzikle uyumak istiyorlar emzik ağızdan düştüğü an kıyamet kopuyor oyuncaklara ilginiz başladı acıktıklarında mama gelsin diye gülücükler atıyolar takip etme bayadır var yanlız tek sıkıntımız yanlarında sürekli biri olacak