gmze65 Bebeğimin yüzünde doğduğundan beri sık sık sivilceler çıkıyor. Üç buçuk aylık oldu hala devam ediyor bu durum çok üzülüyorum gördükçe ne yapsam nasıl çözülür bu sorunu yaşayan var mı?