Regen Kullanıpta memnun kaldığınız mama sandalyesi varmı? Maksimum 500-600 tl falan veririz diye düşünüyorum. Fonksiyonel bir şey olursa iyi olur tabi. Joie lx kullanan varmı güzel gibi sanki? Başka önerilere de açığım 😊
Deletedmom115 Regen Ben kullanmıyorum ama e bebekte görmüştüm çok beğendim baby&plus mama mia. Imkan varsa bir şey diyemem ama mama sandalyesine o kadar para verme taraftarı değilim yani bi pilsan işinizi görmez mi? 😂😂
Alminam Regen Joie mimzy kullanıyorum çok memnunum gerçekten 3 aydır elim ayağım oldu tavsiye ederim memlekette gittiğimiz de english home dan almış annem onda durmuyir mesela ayağa kalkıyor hemen joie de her türlü isimi görüyorum duruyor
Cannsuu Regen bende bugün alicam e bebek de hem.indirim hem hediye çeki kampanyasi var. Chicco alicam çok eğlenceli görünüyor ama bende tavsiyelere açığım bekleyeyim bende burda 😊
Regen Deletedmom115 yok ya oturacağını düşünüyorum adamakıllı bişey alacağım oyüzden üstünde vakit geçirir yani. Ona da baktım şimdi güzelmiş evet baby plus
Regen Cannsuu aynen bende oyüzden alcam indirimden dolayı ama chicco polly mi yoksa joie lx mi bilemedim..
yesimalmila Regen kesinlikle guvenligine dikkat et ben e bebek baybyplas aldım komsunun cocugu 1 yasinda onu oturttuk sandalyeyle birlikte 6 aylik bebegimin üstüne devrilmis aklimiz çıktı resmen. devrilmeyenler var ona dikkat et
Cannsuu Regen ben şuan chicco mu yoksa baby plus yummy mi alsam diye kararsizim aslında. Baby plus in sallanma ve müzik özelliği de varmış özellikle sallanma çok hoşuma gider diye düşünüyorum 🤔
Deletedmom47 Regen Chico aldım ben .Joie de aynı işlev görsellikte gerçekten kullanışlı birsey rahat rahat kullanılır aktivite masası olarak bile kullanabileceğim .Agır olduğundan kaynaklı düşme sorunu sıkıntısı olmayacak .Digerleri hafif kaldığından düşme riski oluyormus fazlasıyla .
Deletedmom47 Regen İkisinide gözünle gör yakından bir bak öyle karar ver tatlım .İkisi aynı ağırlıkta diye biliyorum tercih meselesi gerisi .Görsellik içine sinme olayı 😇