Salihim2 Arkadaşlar oğlum bugün sünnet oldu 2 yaşında. Uyurken falan yüzüstü uyuyordu hep acaba şimdi de uyursa sıkıntı olur mu korkuyorum öyle yatırmaya ? Sizce bisey olur mu ?
Nenvarkuzum Salihim2 geçmiş olsun Allah damatlığınıda göstersin canı acıyabilir bence bilgim yok üstte kalsın