Alperyekta37 ah seni minikkuş 🧿 ne çabuk geçiyor🥰 7 aylık şimdi oğlum ilk ay bizimde olmuştu hatta hemen hemen aynı yerlerde her gün yıkıyorum demişsiniz ya bazen sadece suyla yıkayın hergün şampuan sabun kullanmayın naçizane tavsiyem.Ciltleri çok hassas temiz içeriklerle nemlendirmek gerekiyor 🌼Oğlum böyle olunca mustelanın stelatopia kremini sürmüştük biz, tatlı badem yağı da önermişti doktorumuz bioderma atoderm kremde kullandık zamanla geçti bu dönemde bizde de süt alerjisi gündeme gelmişti ama gürültülü mukuslu kanlı kaka, aşırı kusma, inatçı pişik gibi belirtilerle beraberse alerjiden şüphelenilir diye biliyorum.