Almira21 canım tam anlamadım tekrar sorabılırmısın benım kanamam 70 gunden fazla sürdü adet olduktan sonra kendılıgınden kesıldı yane 40 dan sonra hemen kanama bıtmıyor baya sürüyor ama sonra duzene gırıyor tabı mesela benım 40 cıkmıstı doktora gıttıgımde artık korkmana gerek yok ılıskıye gırebılırsın dedı doktor ama kanamam bıtmedıgı ıcın tabıkı bekledım bır süre