Kagansmother çok güzel gözüküyor şifa olsun bebisinize. Biz tarhanaciyiz 😂 hergun yapsam yer et suyuyla yapıyorum çok seviyor. Onun dışında kiymayi karabiber çok az tuz ve az kimyon ile yoğurup şöyle minnacık minnacık yuvarliyorum. Zeytinyaginda az soteliyorum minik minik havuç dogruyorum. Suyunu koyup pisiriyorum. En son 2 kaşık yoğurdu çorbanın suyuyla cirparak üzerine döküyorum. Hafif nane kavurup gezdiriyorum bitti 😊😋 bide yeşil mercimek çorbası çok severiz. Kıyma ve salça kavuruyorum üzerine yeşil mercimek ekliyorum su koyup pisiriyorum. Mercimekler haslandiktan sonra erişte ekliyorum erişte piştikten sonra da az zeytinyağında nane yakıp üzerine döküyorum bu kadar 😊 bunu kiymasizda yapabilirsiniz iki türlü de çok güzel oluyor su miktarını da ayarlarsiniz koydugunuz mercimek ve erişte yoğunluğuna göre 😊