Eğer atopiğiniz ileri haldeyse kortizonlu merhemlerden kullanmanız gerekebilir başlangıçta birkaç gün. Bizim öyle gerekmişti. Sonrasında la roche un şampuan ve losyonuyla devam ettik. Ediyoruz da. Memnunuz. Deterjan da minoris kullanıyorum memnunum. Çamaşırlara mutlaka çift durulama yapın 🌺 geçmiş olsun