Zeynep__ üstte kalsın. Geçenlerde hayvanlar için instgramda bağış yapmışlar ve herkes sosyal medyada paylaşmış aklıma direk sma hastalı bebekler geldi onlar içinde böyle bişey yapsalar belki bu kadar görünmez olmazlardı çok üzüldüm. Tabi ki hayvanlarıda seviyoruz onlarada sahip çıkmalıyız onlarda allahın sessiz kulları ama bu bebeklerin görünmez olması beni çok derinden üzüyo hepimizin durmu belli hesabımda ne kadar varsa gönderirim ama hepsine yetişememek çok üzüyor. O hayvanlar için toplanılan bağış bir günde neredeyse bi bebeğin ilacı kadar fiyat yaptmıştı ama ne yazık ki o bağışta dolandırıcıymış