Miramirza Süt süt ürünleri be yumurtaya alerjimiz olduğu iÇin doktor hipoalerjenik mama önerdi ama içmiyor bebeğim .. nasıl tatlandırabiliriz uyara başka ne şekilde verebiliriz .(.5 aylık)
Evrim1906 Miramirza bebeğiniz kaç aylık benim bebeğim 8 aylık bazı dönemlerde içmek istemedi bende Biraz acıkmasını bekleyip öyle verdim o zaman mecbur kaldı. Doktora sorduğum da da vanilya şurubu yada pekmez koya bilirsin demişti
Arenilay- Bana vanilya tozu katabilirsin demişti oda olmazsa pekmez demişti ama ben sek alıştırdım çünkü onlarıda bi zaman sonra azaltarak kesmem gerekirmiş bide onunla uğrasmayayım diye sek verdim 2 aylık benimki ama tattan suan çok anlamıyor gibi🥲
Miramirza Arenilay- pekmez koydum içmedi vanilya aroması da bulamadım ilçede olduğumuz iÇin bulunmuyor çok aradık
Demiralpinannesii Arenilay- mama dan sonra huzursuzluğu ve gazı azaldı mı? Allah için bende mamaya baslycam hiç durmuyor bu çocuk ya kafayı yıcem
Arenilay- Miramirza ben iyice acıktırdım 2 saatde veriyorsam 3 saat beklettim bi verdim curk curk içti bi anladı bırakcak gibi oldu çıkardım 2 bekledim tekrar verdim hepsini içti 1 2 güne tamamen alışıyor ama senin bebek azcık büyük tat duyusu baya gelişmiştir işe yarar mı bilmem
Miramirza Demiralpinannesii gaz sorunumuz küçükken çok vardı humana kimyonlu rezene içtim kendim ona da verdim hiç bişeyi kalmadı
Arenilay- Demiralpinannesii sana birşey diyeyim bebek varya kendine geldi bir haftada bebek haline döndü uykusu gazı dışkısı herşey normale döndü suan 3. Haftadsyız mamayı kullanmakta etrafa gülücükler saçıyoruz mamadan önce aynı bende sen gibiydim 1 dk ağlamadan durmazdı kendimi kaybetmiştim artık şükür düzeldik
Nevanin_annesi Miramirza mamayi içilecek kıvamda az daha sıcak yapın. İyice çalkalayın. Ağzını açın ılinsin bir de kokusu çıksın. Keçiboynuzu tozu kullanabilirsiniz. Vanilya şurubu olabilir
Arenilay- Demiralpinannesii birde benimki hem gaz hem kabızlık yaşardık doktor kaleidon probiyotik verdi yarabbim pat pat gaz dışkı yapıyor şükür ama doktoruna tabi danış ben sap simplex biogai nurse harveys herseyi denedim kaleidon sorunu çözdü doktorunda onay verirse denersin
vanilyakokusu Demiralpinannesii rezene çok zararlı içmeyin bence. Bu süreci normal karşılayıp gaz masajı yaparak atlatmasını sağlayın.
Demiralpinannesii Arenilay- hangi mamayı kullanıyorsunuz cnm. Ben de doktorumla görüşüp mamaya geçecem. Anne sütü alsın dıye sırf perişan oldum
Zeynep1278 Arenilay- anne sütünü de vermeye devam ettiniz mi. Bizde de var sanirom süt alerjisi 1 aylık bebeğim henüz. Uykuları çok problem, kakasi mukuslu ve kendisi huzursuz. Süreci nasıl geçiriyorsunuz. Bilgilendirirseniz sevinirim
Demiralpinannesii Arenilay- kabızlık problemi yok çok şükür ama gazdan kıvranıyor karnı taş gibi oluyor ağlamaktan morarıyor çok huzursuz. Süt urunlerı ve yumurta da tüketmiyorum çözemedim bir türlü derdini ya😔
Arenilay- Demiralpinannesii kuzu biz aptamil pregomin as kullanıyoruz raporlu doktor seni yönlendirir alerji boyutuna göre bizimki ilerlemişti tam diyet mamaya geçtik
Anekdot Arenilay- peki diğer normal mamalar gibi yarıyor mu yoksa sadece doyuruyor mu bebeğinizin gelişimi kilo alma durumu nasil