yuksekipek Kullanan varmı acaba ? Denemek istiyorum ama internet yorumlarında fazla tortu bıraktığı ve kusma yaptı Yazıyor çoğu yerde bir de biberonda kalınca kahverengimsi renk alıyormuş. Yerli uretim ve bebek gelisime baya katkisi oldugundan denemek istedkm