iremm_029 Hanımlar, kızım 4. Ay aşısını olduktan sonra 1 ay geçti..Kolunda ki aşı yeri kırmızı ucu beyaz bi sivilce gibi iltihap felan mi oldu acaba endişelendim,yoksa normal midir ne dersiniz tecrübeli anneler 😶
Busraaa16 iremm_029 4. Ayda kolundan asi olmaması gerek. 2. Ayda yapıyorlar koldan asi. O da 4. Ayda kızarıyor ve kabuklasiyor. Normal bir süreç bize hemşiremiz vurduğu zaman söylemişti. Yanı farklı bir durun yoksa endiselenmenize gerek yok 😊
Med iremm_029 endişe etme bizimde öyle oldu sonradan kızardı iltihap falan aktı içinden. Şuan kuruyor
sevgi88 iremm_029 hiç endişe etme o iltihap akacak yine iltihap olacak yine akacak böyle böyle toparlayacak bu aşının güzel tuttuğu anlamına geliyor
iremm_029 Busraaa16 şuan böyle söyleyince nerden vurulduğunu karistirdim, gerçi aşı yeri kızarık olduğundan geçen ay koldan vurdurdugumuzu düşündüm.. eğer 2. Ayda vurulduysa koldan şuan 5. Ayda ve çok uzun bi süre olmuş oluyor yeni kızardı inşallah kabuklasir ve geçer 😕
iremm_029 sevgi88 teşekkür ederim : ) etkisi yeni olunca son vurulan aşıdır diye düşündüm unuttum biranda, siz uyarınca hatırladım sağ olun : ))
Aysin3838 iremm_029 kabuklaşması zaten gerekiyor canım verem aşısı yeri o kabuklaştıkdan sonra iz olarak kalıcak sonra endiselenme