Merhaba sevgili annişler bebeğim 6.5 aylıkken ilk iki dişini çıkardı arka arkaya şimdi 7 ay 28 günlük dün fark ettim dişinin birisinin dibinde morluk gibi nokta var dişimi çürüyor acaba anlayamadım salı günü doktora götüreceğim ama var mı sizlerinde başına gelen böyle bir durum