Selamlar herkese. Başlıkta da yazdığı gibi çiçeklerim de minik minik sinekler çıkmaya başladı. Ha bire üreyip duruyorlar. 🙄🤔 İnternette araştırdım. Kimisi yanına sirkeli-arap sabunu karışımı yapıp yanına koyuyormuş. Kimi de sulama suyuna tarçın ve aspirin karışımı yapıp döküyormuş. Nasıl gider bu sinekler acaba? Önerisi olan var mı? 🍃🌿