cayircicagla Merhaba anneler benim kızım 8.ayini doldurdu çok huzursuz uykusuz bişey yemiyor iki aydır sürekli diş kaşiyor ama çıkan bir diş yok diş etlerinde bır şişme kızarma belirtisi yok. Sizce ne zaman çıkartir? Ne yapmalıyım ?
Gayeylul cayircicagla caim ustte baksaydin dise bizde 8ayliyiz cikmadi disler ben alttan bekkiyordum ama bi baktim ustten coktan cikmis bile oyle olabilir sende
yuksekipek cayircicagla sizin bir şey yapmanıza gerek yok Onlar erkek çıkacaklar benim yeğenim 1 yaşında çıkardı birden hepsi arka arkaya cikardi
Bellatrixxx Bebeğim 7 aylık dis çıkarmadı doktor genelde kızların genetiği babaya benzer baba ne zaman cikardiysa o zamanlarda çıkarır dedi 10. Ayda çıkarmis eşimde. 18 aya kadar normal dedi endişelenecek bir şey yok sanırım 🤗
Muverrih cayircicagla Bizim 6 aylıkken cikardi ama kuzenin 10 aylık hala çıkmadı. Bebekten bebeğe göre değişir o çok takmamak gerek 1 yaşında olup cikarnayanlar varmış forumda denk geliyorum
Nil28 cayircicagla endişelenmenize gerek kızımın ilk dişi 10 buçuk aylıkken patladı suan 1 yaşında henüz 2 tane dişi var.