Mom544154 Eczane uzak oğlum bebek arabasında durmuyor gidemedim. Bepanthol falan var ne sürsem. Dudağımın yarısı öyle şiştiki acaip sızlıyor😩 vi sıvak bi soğuk havalar beni mahvettii
Raymalifalitiko Mom544154 Ben küçükken bende hep çıkardı annem tahta kaşığı ocakta ısıtıp dokundurturdu dudağıma sabahına kaybolurdu. Tabi çok sıcak olmayacak
Cheddar Mom544154 arkadaşın dediği gibi metal kaşıkta olur tahta da. Kaşığı ısıtıp ufak ufak değdirerek dudağına tut canım. Geçmiş olsun
Busramaden Mom544154 aman bebişden uzak tutun ucugunuzu ucuk vırusu dıye bır ıllet var bebekler bunu kaldıramayabılıyo gerekırse maske falan takın
edustuncer Mom544154 başta acıtsa da bikaç dakika sabrederseniz uyusuyor o bölge. inan bende 2 ayda bir çıkıyor. Allah korusun bebeğime geçicek diye cok korkuyorum hiç yanaştırmıyorum tabi. evde zovirax uçuk kremim yoksa buzla geçiriyorum. ne yaptıysam geçmeyen bi uçuk bendeki de
Prensannesiyimm Mom544154 ben sarımsak ve sirke kullanırım sarımsağı soyup oraya sur ertesi güne geçer yaşar sirkeyi pamuğa batırın sur o da faydalı ama en etkin sarımsak