Edaozdxx Günaydın kızlar. Sanırım faranjit oldum. Çünkü bademcik ameliyatı olduğumdan bademciklerim yok. Boğazım yutkunurken çok acıyor. 29 günlük bir bebeğim var. Ne yapabilirim nasıl atlatırım? Bir de emzirme konusunda faranjit problem yaratır mı?
Janss Edaozdxx Karabiber bal ve zencefil . Çok iyi geliyor . C vitamini,bol su , ıhlamur . 🌸 Geçmiş olsun .
Fullmoon Edaozdxx maske kullanın cocugunuza yaklasırken. Odayı sık sık havalandırın. Zencefil limon ikilisi iyidir. Ihlamur için. Rabbm şifa versin
Janss Edaozdxx Şifa olsun ♥️ Birde emzirme döneminde kullanılan boğaz pastilleri var eczacılar bilir . Oda rahatlatır 🌸