Ozanasafinannesi Kızlar merhaba 15 aylık oğlum var ilk 6 ay adet görmedim sonra adet oldum çok düzensiz ya bir ay olmuyorum yada 1 ayda 1 defa oluyorum simidi de 2 aydır hiç olmuyorum benim gibi olan var mı nasıl düzelecek
mina00 Ozanasafinannesi bende ılk 5 ay olmadım sonrada gecıkıyofu bu ay normal 28.gun oldum cok sasırdım, hatta olunca cok az gelıyodu, emzırmryle alakalı, sut yapmaya yardımcı olan ve adet olmaya yardımcı olan hormon aynı oldugu ıcın gayet normal
shinemom4 Ozanasafinannesi ay ben çok güzel adet oluyodum, spiral takıldım dört ay oldu dört aydır adet görmüyorum. Şiştiiim
Nrgs Ozanasafinannesi bu durumun emzirmeyle bir alakası yok aslında doğumdan sonraki 12 hatta 18 ay boyunca hiç regl olmama veya çok sık olma, az kanamalı veya yoğun kanamalı olma gibi düzensizlikler yaşanması normal, rahim eski düzenine anca kavuşuyor
93ipek35 Ozanasafinannesi canım bende mayısın 3unde oldum bu ay ne gelen var ne giden bakalım bnm bebek de 7ay 27gunluk
Ozanasafinannesi mina00 hamilemiyim.diye korkuyorum bazen ama korunuyoruz hep düzensiz doktorda şuan normal dedi
Ozanasafinannesi mina00 test hep yapıyorum isim garanti olsun diye prezervatif kullanıyoruz onuda hep kontrol ediyorum takmadan asla yaklaşmiyor eşim
t_bulut shinemom4 ayy o spirale nefret geldi ondan bana 40 ımda taktırdım herşeyim allak bullak oldu sürekli adetmiyim değilmiyim şüphedeyim
Deriko12 Nrgs bende doğum yapalı 2 ay oldu benim de hala az lekeli kanamam oluyor normal mi yani doktora gitmeye de fırsatım olmuyor
Nrgs Ozanasafinannesi evet endişelenmeyin gayet normal, doktorum doğumdan sonraki kontrolümde böyle söylemişti yaşarsan panik olma normal diye
Ozanasafinannesi 93ipek35 Bende öyle en son martta oldum ne gelen var ne giden arada sanki olacakmış gibi karnım ağrıyor ama yok
93ipek35 Ozanasafinannesi benimde kaşıkların fena agrıyo valla yok bu gıdıesle gelmıcek bence canım zor
93ipek35 Ozanasafinannesi bide çok sıkıtı veriyor böyle menepoza girmiş gibi hıc sevmiyorum keşke her ay olsak valla