Kadifemsii gknrylmaz zaditeni bi hafta kullandık 8 damla olarak uyku içim değil alerji için vermişti doktorumuz uyku hali yapmadı.
Ftttmm gknrylmaz ilk 1-2 gün uyku yapar demişti yapmadı hiç. Tam bırakacaktık ilacı soğuk algınlığı oldu kızım 1 hafta daha uzattık kullanımını. Bu kadar uzun süreli kullanmak istemiyordum aslında. Alerji durumumuz olmasa uyku için kullanmazdım şahsen.
Ysmndmrl gknrylmaz ben geçen ay kullandım 1 ay boyunca sabah akşamdı normalde baktım kızım sarhoş gibi sabah vermeyi bıraktım sadece akşamları yerken veriyordum gerçekten uyku yapıyor alerjiden dolayı 1 ay kullandık sonra geçince bıraktım
gknrylmaz Kadifemsii bizim de doktorumuz verdi geceleri rahat uyur bu ilaçla dedi mevsim geçişlerinde ki huzursuzluğu alıyor falan dedi o yüzden sordum. Çok teşekkür ederim
Ozlem22tuana Kadifemsii aletji olarak ne vardı sizde ya bizede şurup verdi ama kullanıp kullanmamak ya kararsız kaldım
aliaras_2022 gknrylmaz damlasını kullandık bebeğime aşırı. Uyku verdi bir gün. Bende içtim gözümü. Açamadım bir daha. Da virmedim
Kadifemsii Ozlem22tuana alerji dediğim burun akıntısı . Hasta değildi doktorda alerjik olabilir diyip vermişti iyi gelmişti
Ozlem22tuana Kadifemsii anladım benim kzıımın yüzümde de lızsrıklar var vücüduna yayıldı ne olduğunu anlayamadım doktor da anşamadı alerji olabilir diye bu şurubu yazdı yani ne bileyim alerji değilse ya direk tedavi felan yapmadan ılsc yazmasını anlamadım sorayım deidm
Haffuse aliaras_2022 ayyy benim basima da geldi🤣 Oda loştu, kac damla olgugunu goremedim, zaten birkac damla deyip ativerdim kasigi agzima🤣 o gun neydi oyle, sanki uyku hapi icmis gibi tum gun gozumu acamadim