Kizim 3 4 gün once 39 bucuk ateşler içindeydi hastanede kan tahlilinde cok olmasa da kanda enfeksiyon cikti ve boğaz enfeksiyonu var balgam öksürük. Antibiyotik kullanıyoruz ama kizima antibiyotiği verince yediği ne var ne yok kusuyo zaten zorla tıkıyorum ağzına 1 haftadır 1 lokmayı ağzında 1 saat bekletiyo oyle zor yediriyorum. Bide ishal o günden beri sirtina kadar cikiyo antibiyotik ishal yapar mı boyle olunca içmemesi daha mantıklı hem ishal hem kusma heba oldu yavrum