bizimde bir haftamız kaldı 4 aylık olmamıza. Hareketlendi baya. yatakda koyduğum gibi bulamıyorum malesef. bide ellerini kullanmaya başladı yawaş yawaş. yeni gelişimler göstermesi çok hoşuma gidiyor. tek sıkıntım yüz üstü koyduğum zaman normalde ellerinden destek alıp göğsünü kaldırması lazm fakat ellerini hemen yana koyuyor hep yanda kalıyor kolları ellerimi ayaklarının altına desk koyup süründürüyorum ama kafayla gidiyor resmen kollar hep yanda kalıyor aktif degil malesef. uyku düzeni güzel belli bi saati yok aslnda. önceden salla salla salla kolm koluodu. şimdi iyice mayışıyor anlıyorum zatn uzanıyoruz biraz oyalanıyoruz saçını okşuyor ninni söylüyorm meme weriyom gidiyor direk.