Merhaba benim kızımın çoklu besin alerjisi var bilen biliyor aylardır tedavi görüyoruz ama hic bir besini açamadık 11 aylik olcaz hicmi bu alerji gecmez hiç birseyi mi açmaz doktor bende düşünüyorum 3 gun kuraliyla kuzu eti ve tavuk etini kendim açıp denesem yada doktorumuz ne derse onumu yapayim kızlar fikir verin bana artik kızım ayni seyleri yemekten bıktı hic bir secenegim yok cok üzülüyorum