dnzozkn hanmlar bebeğim yeni 7.ay a girdi ya bir gün kakasını yapmıyor ertesi gün üçkere dolu dolu yapıyor misal dün hiç yapmadı yine ve sadece anne sütü alıyor hala geçmedk de ek gıdaya sizler böyle bişey yasadnx mı ?!yardmlarnıxı beklıyorum
elifiii dnzozkn oğlum 5 aylık o da aynı şekilde yapıyor. Anne sütü alan bebekler için 10 güne kadar yapmaması cok normal. Sonra yapınca da dolu dolu ve cıvık yapıyor olması önemliymiş. eger katı degilse endişelenmeyin
milaseren dnzozkn kayısı hoşafını ben içip bebeğime de kayısı püresinden 1-2 çay kaşığı vermiştik. Ve yarım saat sonra hemen yapmıştı tavsiye ederim🙋🏻♀️
ozgecicekoglu Benim oğlumda 6aylık sadece anne sütü alıyor kırkı çıktığından beri 3 4 günde bir yapıyor doktor normal olduğunu söyledi