asellllzeynepe Kızlar bebegım 3 gundur hapsuruk ve oksuruk vardı. Bugub bıgazında valgam var gıbı hastaneye de goturmeye korkuyorum birde benım de bogazımda agrı var emziriyorum ne kulllanambilirim
Burcinisp asellllzeynepe adaçayı ile gargara yapabilirsiniz. Ben hep öyle yaparım. İbrahim saraçoğlu adaçayı yazın. Yapılışını anlatıyor
Cicekimftm asellllzeynepe ciğerlerine inmeden doktora götürün. 2 aylık bebeğe burdan kimse yöntem veremez. Neden doktora götürmekten çekiniyorsunuz ki?