kartopu23 0znur benimki de öyle uyuyordu ben vücuduna hafif açı verecek şekilde ince bir yastıkla destek koyuyordum. Nefes alanı açılsın gömülmesin diye.
Nursemomm_ 0znur benim bebeğimde 3bucuk aylık yüzüstü sevmiyor. Şimdi yan dönmeye başladı yan yatıyor uyurken. İyi oluyor ellerini çok hareket ettirip uyandırıyordu. Yüzüstüde sever umarım❤️
vanilyakokusu 0znur hadi ya çevirse rahat edersiniz de gömüp bırakıyorsa sıkıntılı yatıramazsınız da yüzüstü
Sngl1223 FirdevsNeva öyle daha rahat ediyorlar benim yeğenim de iki yaşında nerdeyse 6-7 aydan sonra böyle yüzüstü uyuyor başka türlü uyumaz ama rahat ediyor öyle belli 😂