Selam hanımlar, benim kızım yarın 10 aylık oluyor inşallah ve acaba 10 aylık bebeği olanlar nasıl geçiriyor günlerini? Neler yapıyorsunuz? Hangi oyunları veya aktiviteleri yapıyorsunuz? Emekleme vs varmıı ? Biz emeklemiyoruz ama ayaga kalkmak için heryerden tutunuyoruz 😂 Uykumuz da 2 ye düştü. Merak ediyorumm inşallah cvplayan cok olur 🙃🙃🤭🤭