Fatma5672 Msbebek gelişimleri farklı gerçekten çocukların, kilosu çok fazla değil ben doktora danışayım çok sağolun
Nazli_07 Fatma5672 Benim kızım 35. Haftada doğdu.4 aylıkken başını tutmaya başladı şimdi 7 aylık kucağıma alınca hala sallaniyor başı
Hbbsnnplt Fatma5672 Fatma hanım bizde şuan 4 ayligiz ve aynı şeyleri yasıyoruz bebeğiniz nasıl düzeldi mi bir sıkıntı oldu mu cevap verirseniz çok sevinirim
Fatma5672 Hbbsnnplt düzeldi 6.ayına doğru hiçbir sıkıntı kalmadı gayet başını dik tutmaya başladı, her çocuğun gelişimi farklıdır illa ki dik tutuyor çocuklar sadece farklı zamanlarda olabiliyor :)