Birkaç gün sonra 4.ayını tamamlayacak kucağıma aldığım zaman başı öne doğru gidiyor dik durmuyor çevremde de bi iki kişi boynunu tutması lazımdı deyince kafaya taktım. Bu ayda boynunu iyice tutması mı gerekir ona göre çocuk nörolojisine randevu almayı düşünüyorum