Yusufalim aynı sıkıntıyı yaşadım bende. Büyük kızım tam bir blender çocuğuydu . Şehriye çorbasını bile ezerek verirdim. İlk başta yemedi bir kaç ay ama sonrasında yemeye başladı tabikide . Onlardan gördüğü için. Mesela tuvalet eğitimine de biz kreş sayesinde 2 günde alıştık . Orda çocukları görüyor kendi kendilerine tuvalete gittiklerini evde sadece 2 gün upraştım ve gece gündüz aynı anda bıraktı. Disiplin öğrenir, arkadaşları olur .