Selam kızlar dün yüzmeye gittik bebeğimle 1 kere suya soktuk, dün ve bugün aşırı sıcak hava. Bugün baktım kolunda böyle ısılık tarzı beneklenme var vicüt ğöğüs kısmında görünmeyecek şekilde az var bu şekilde kolunda en çok belirgin. Alerji yapmış olabilir mi? Yoksa ısılık mı? Aşırı terliyor bu arada. Doktora götüreyim mi? 1 yaşında bebeğim
