Anksiyete için ilaç kullanıyorum bayanlar. Emzirmeye de devam ediyorum. Psikiyatr kontrolünde. Süt sağıp dökmedim fakat 6 aydan sonra memeden kessem mi diye düşünüyorum. Ilaçlı sütü emzirmek mi yoksa bıraktırmak mı daha iyidir bilemiyorum henüz kızım 3 aylık.. Şu an bir zarar veriyor gibi gözükmüyor sonradan çıkar mı ki.. Psikiyatrım emzir diyor, bazı çocuk doktorları emzir bazıları ilacı bırak diyor. İlacı bırakırsam çocuğuma bakamam.. Ne yapacağım