Hediy-21 benim de mecburi sezaryen oldu aynı dertleri yaşadım, 3 gün gelmedi sütüm. mochi pompam vardı onunla süt gelmese bile sağdım yavaş yavaş geliyor ilk kolostrom geliyor zaten. Bir de komşumuzun elektrikli pompası vardı 2-3 kere onunla denedim ilk onunla geldi hatta kolostrom sonra kendi mochi pompama döndüm çok şükür elhamdülillah geldi Allah’ın izniyle sizin de sütünüz gelir sakın pes etmeyin sakin olmaya çalışın bol bol dua edin Allah’ın izniyle gelir