Selam kızlar bebeğim 4 aylık oldu ama totosunu kaldırıp da iki hareket yapamıyo dımbık, karın üstü çalışıyoruz fazla duramıyo dönme zaten yok, kilosu (9kg) fazla olduğundan bunları geç yapcak sanırım öyle demişti ebemiz, sizinkiler hemen 4 olunca dönmeye başladı mı, kilo daha hareketsiz bi çocuk olmasına neden olcak ama gelişimi açısından engel olsun istemem, neler yaptırmalıyım vücudunu daha aktif kullanabilmesi için, günlük el kol egzersizleri yaptırıyorum bu arada, bide bişey daha ekliyim şuraya atak zamanındayız diye mi yoksa büyüdüğü için mi ne akşamları çok sabırsız memede çekmeden süt dökülsün istiyo ağzına, bari akşam bi takviye yapiyim de rahat ediyim dedim mamanın tadını sevmedi bi yudum bile içiremedim öğütüyo resmen kavga dövüş tutturarak süt indirip doyuruyorum öyle uyutabiliyorum bebelac denedim bu markadamı var sorun yoksa ataktanmı kaynaklanıyo ki