Brookoli Merhaba hanımlar, bebeğim 10 aylık. 4 tane dişi var hepsinde de sarı lekeler var 😔 geçer mi? Neden olur? İnternette araştırdım biraz ama çocuk doktoruna götürmedim henüz. Ne yapmalıyım sizce
Akinbebek Brookoli parmak fırçalar var kullanıyo musunuz bilmiyorum ama suyla ıslatıp fırçalıyorum ben dişini düzenli yapınca geçiyor
Brookoli Akinbebek sahiden mi 😍 geçiyor olması su serpti içime. Hiç öyle bir şey yazmıyordu okuduğum sitede. Korktum bende 😊
Akinbebek Brookoli kullanılan demir ilacı da yapıyor olabilir kullanıyo musunuz ? Bazıları dişler de leke bırakıyormuş eğer öyle birseyse ilacı değiştirmenizi öneririm kalıcı olabilir çünkü. Bizimki tamamen yemek ve mamadan sararıyor
Brookoli Akinbebek hayır demir ilacı daha önce hiç kullanmadım şuanda kullanmıyorum 😐 dişleri çıkar çıkmaz böyleydi
Akinbebek Brookoli o zaman ya doğuştan öyle ya da yemekten siz bi fırçalayın düzenli olarak geçmezse doktora gösterin bence
Brookoli Serap02 MaşaAllah yaşına girmiş 🤗 emzirirken antibiyotik kullanımıda sebep oluyormuş acaba ondan mı diyorum ya
Serap02 Brookoli benim kızım hep mama aldı antibiyotik dişler çıkmadan önce kullanmisti sanmıyorum ondan dolayı oldugunu