Nisanbebek bizim de aynı şekilde oldu, bir memesi diğerine göre biraz daha büyüktü.Çocuk doktoru, endokrinoloji bölümüne yonlendirmisti, hormonlarını vs bakıldı çok şükür bir şey çıkmadı ama her üç ayda bir kontrole gidiyoruz.Buyumesi de durdu bir zaman sonra,şu an iki yaşındayız, pek fark yok gibi aralarında. Umarım sizde de bir sıkıntı çıkmaz.