Bebeğim 2ay 12 günlük dün gece hayatımda olmadığı kadar dehset sancısı vardı öldü resmen 4 saat boyunca hep ağladı hastaneye gittik lağam yaptılar daha beter oldu neyse ki suan kıvransada cok şükğr ki ağlamıyor alerjili bebeğim doktor aptamil alerji maması önerdi ne yaptıysam içmedi pekmez dene dedi vanilya tozu dene dedi vs olmadı duydum ki aptamil prosyneo mama var alerjiklerde kullana biliyor almak istedim dün iki kez ona verdim sabah sonra kendime kızdım dur bu alerji maması bitsin oyle vereyim dedim bu arada göğsüm de cok az süt var ne yapayım benim gibi ceken varmı lütfen yardım edin sabaha kadar her hün zor uyuyor kıvranıyor