Kızım 1 yaşında gece emzirirken oldu büyük ihtimal sabah kalktım sol göğsümün ucu sizliyo emziremiyorum orayla sanki yenidogdugunda ilk emerken ki gibi sizliyo acı veriyo. Lanolin sürdüm duş aldım geçmedi atlete degse acitiyo. Sürekli sagiyorum emziremedigim için. Bana bı akıl verin ne yapmam lazım dayanamıyorum acıya