Kizlar bugun mecburi taksiye binmem gerekecek ancak cok tedirginim hastaliktan dolayi. (Cahilligimi mazur gorun😁) bi taksi uygulamasina girdim kabinli taksi varmis. Aranizda kullanan oldu mu? Ucreti nakit olarak verebiliyor muyuz yoksa kart mi lazim? Benim kart yok muhtemelen nakit odemem gerekecek sonradan sorun olmasin