Blknss12 önemli olan çok oyuncağı olması değil , çocuğun yaratıcılığının gelişmesi. Aksine şimdi pedegoglar çok oyuncak aşınması taraftarları değil, aksine ne kadar az oyuncak koyarsak önüne yaratıcılığı o kadar gelişirmiş.
benim kızımda 13 aylık evde oyuncak kitap vs var ama o hiç biri ile ilgilenmiyor artık , geliyor benimle mutfağa dolapların içini boşaltıyor sonra tekrar onları dolduruyor . Çorap çekmecelerini de aynı şekilde kendi kendine oyu. Yaratıp p
oynuyor.
siz o instamum’lara takılmayın hepsi o kadar sahte ve yapmacık geliyor ki bana. Bebeğinizle keyifli ve kaliteli zaman geçirmenin çok yolu, oyuncak kitap vs bunlar işin aracı.