Almanyada yaşıyorum bebegim de bir iki buyuk sivilce çıkmıştı doktora gittim güneş ten olduğunu sandı ve güneş koruyucu krem verdi ama geçmedi tam tersi bebegimin heryeri kizarık oldu sivilce ve bebeğim çok kaşınıyor yine gittim egzama dedi ya egzama bütün vücütta olurmu Kayınvalideme bebegimin Fotoğraflarını yolladim doktora gitsin diye o Bulgaristanda ordada alerji olmuş demişler krem kullanıyorum ve fenistil damla hiç bir işe yaramıyor gecelerı kaşıntıdan bebeğim uykudan uyanıyor 😞😞😞 Lütfen yardım edin