Sevdamavi Kızlar dört aylık olcaz akşama spa ve masajı var .Götüren annelerimiz var mı bir cok faydası varmış gaz sancısı dahiil siz faydasını gördünüz mü?
Minik1Ege Sevdamavi ben 40ı çıktıktan sonra haftada bir götürdüm gaza falan faydası var mı bilmem de misler gibi tüm gün uyuyor o gün 😍
Gamzeburkan Sevdamavi biz götürdük küçükken çok güzel eğlenmişti gazada o gün iyi geldi ertesi gün değişen bisey olmuyor. Birde o gün çok yorulduğu icin uyuyor. Ertesi gün kaldığımız yerden devam😂
Aleynameva Sevdamavi ben Sakarya’da yaşıyorum. Sakarya’da götüreceğim. Açıkçası korkuyorum ya bebeğimin boyunlugu cikip suya düşerse diye. Anne olmak her şeyden endişe duymakmis…