Sedos1995 Yusuf20 gercektenmi doktor da 2 li tarama testinde cinsiyeti belli olabilir belki dedi 🥰🥰 Birtane kizim var
Yusuf20 Sedos1995 sağlıklı olsunlar da nasıl olursa olsun canım önemli olan ikinizin sağlığı hayırlısı olsun inşAllah ☺️
Sedos1995 Yusuf20 aynen canim bende öyle düşünüyorum 1 tane kizim var gönül isterki bitane de oğlum olsun ama tabiki öncelik sağlıklı olsunda 🥰
Kir_papatyasiii Sedos1995 bizimkisi sadece tahmin cnm ama bizim doktorumuz hep der ki kemik yapısına bakarız genelde erkekler daha çabuk gelisirmis😊