SB_ Selam Anneler 🙋🏼♀️ Kızım doğduğundan beri Uni Baby yeni doğan pamuk mendil serisini kullaniyorum çok memnunum bayağı kalın mendiller ve hiç bir parfüm kokusu yok Acaba aranızda sleepy bio natural mendilini kullanan var mı onun kalınlığı nasıl
Yigitannesii SB_ 3 bucuk aylik dogdugundan beri onu kullaniyorum cok guzel pisik falan olmadi hic kalinligi islakligida cok iyi. Ama her yerde bulunmuyor netten aliyoruz
F-Betul SB_ Ben beğenmedim ince geldi ve parfüm kokuyor sleepy sirkeli olan var onu ve dalin yenidoğan kullanıyorum. Uni baby yenidoğan içeriği tam olarak temiz değilmiş diye bıraktım.
Kuzeybabyy SB_ ben kullanmıştım bir kere çok sulu gelmişti bana sleepy natural yenidoğanı öneririm hem büyük hemde kalın
SB_ Yigitannesii ay sana zahmet menziline birisinin arasını açıp havaya tutarakdan resmini atabilirsin o zaman nekadar kalın olduğunu anlarım 🙈
SB_ F-Betul 2 tane uni baby yeni doğan var ben pamuklusunu kullanıyorum (sarı renk paket) diğeri mavi renk hangisi acaba temiz olmayan 🤔
SB_ Kuzeybabyy yukarıdaki arkadaş sağolsun resim attı kalınlığının göreyim diye açıkçası banada çok ince geldi şuan ki kullandığım baya kalın çünkü https://www.hepsiburada.com/sleepy-natural-yenidogan-islak-pamuklu-havlu-12x40-480-yaprak-p-HBV00000O3M20?magaza=Sleepy Bu mu sizin bahsettiğiniz