Zerrinakarsu Arkadaşlar, Aşırı kusan ve bir türlü çözüm bulunamayan kusmamız için kullanmaya başladık doktor kontrolünde. Reflü kusmasına iyi geliyor mu deneyenler yorum yapabilirse mutlu olurum
Sibell777 Zerrinakarsu benim de önerildi o mama ben kullanmadım cünkü bebek kusması çok normal ya fazla geliyordur yada tadını beğenmiyordur bence zor bulunan mamaları hiç denemeyin alışırsa başka mama yemez ben suan bebelac kullanıyorum normal bebeğim aptamilde böyleydi thickenner önerdi sor bulunuyordu bende bebelac gold başladım sonra çok sevdi lıkır lıkır içti bende normal bebelac almaya başladım