Elmass1 diş çektirmedim ama kanal tedavisi yaptırdım. Uyuşturma ağırlığı farklı mı oluyor bilmiyorm bana dedikleri 2 saat emzirme idi. İnternette araştırdığımda da 2 saat emzirmeyin veya 2 saat sağıp dökün diyorlardı. Ben sağamadım bol su içtim vücuttan çıksın diye. emzirdim bişey olmadı ama bu benim tercihim oldu. Dişçiye emzirdiğini söylersen ona göre davranır zaten…